Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...
Collapse
X
-
[Showcase] Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...Labels: Geen
-
-
Re: Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...
Wow, wat een prachtige reflectie. Knappe bewerking met het zacht maken van de reflectie!
Knap kleurenpalet en heel goede scherpte
-
Staat er mooi op Fabrice, knappe soort is het
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk bericht... Knappe bewerking met het zacht maken van de reflectie!
...
De reflectie is zachter door een aantal onzuiverheden of kroes op het water en de variërende DOF.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht... Mag ik weten hoever je vandaan de vogel stond?
Mag ik vragen waarom je deze vraag stelt?Last edited by Fabrice Delahaye; 20 oktober 2021, 14:07.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtDe reflectie is getrouw weergegeven, deze is niet bewerkt. Enkel de volledige foto heeft wat belichtingsaanpassingen gekregen in LR (schaduwen etc...).
De reflectie is zachter door een aantal onzuiverheden of kroes op het water en de variërende DOF.
De foto is gemaakt met een FF en een 500 mm lens. De foto is niet gecropt, maar is van een "portretopname" naar vierkant over de volle breedte gebracht; dus ik schat dat de kwikstaart op een 4 à 5 m zat.
Mag ik vragen waarom je deze vraag stelt?
Comment
-
-
Comment