Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Hele mooie opnames Raf, de eerste is voor mij de mooiste
Knap toch hoe men tegenwoordig in de betaalhutten ook rekening houd met kleuren in de foto
In het begin was alles druk en groen, zo zie je maar dat ook dat segment niet stilstaat
Hele mooie opnames Raf, de eerste is voor mij de mooiste
Knap toch hoe men tegenwoordig in de betaalhutten ook rekening houd met kleuren in de foto
In het begin was alles druk en groen, zo zie je maar dat ook dat segment niet stilstaat
grts
Sieg
Die bremstruik en de bloemen heb ik daar zelf gezet Sieg,
's Morgens ergens in de kant uitgedaan, in 't koffer van de auto gedaan en meegenomen.
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Die bremstruik en de bloemen heb ik daar zelf gezet Sieg,
's Morgens ergens in de kant uitgedaan, in 't koffer van de auto gedaan en meegenomen.
Schitterend Raf, je moet er maar aan denken hé voordat je naar de hut trekt
Enkele jaren geleden heb ik me bezig gehouden met fotograferen van Torenvalk, witte en blauwe reiger ook met gele achtergrond
Dan had ik ergens een plaats uitgezocht in de polders waar deze regelmatig voorkwamen, en de boer had koolzaad geplant op zijn akker daarachter
Een mooiere achtergrond kun je je niet wensen hé, was wel eerst wat zoekwerk om alles op z'n plaats te laten vallen door verschillende standpunten te kiezen
Comment