Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Torenvalk..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Torenvalk..
Mooi moment en mooie pose, knappe opname Raf
Zo te zien heb je geen problemen om je onderwerpen nog groot in beeld te brengen Raf ondanks toch redelijk wat minder mm's
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi moment en mooie pose, knappe opname Raf
Zo te zien heb je geen problemen om je onderwerpen nog groot in beeld te brengen Raf ondanks toch redelijk wat minder mm's
grts
Sieg
Groeten,,
Raf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk berichtDank voor je reactie Sieg, om eerlijk te zijn heb ik nog geen seconde spijt gehad met mijn beslissing. Natuurlijk heb je al wel eens millimeters te kort, maar dat heb je met een 600mm lens ook wel eens. Vooral het gewicht en de IS is een groot pluspunt. Ik neem nu meer foto's uit de losse hand dan met statief. En na lens calibratie werkt die 2x extender toch best goed hoor. Best is wel om het diafragma 1 stop dicht te knijpen. Binnenkort met de aankoop van de R5 hoop ik die 2X Extender niet meer nodig te hebben door meer te kunnen croppen.
Groeten,,
Raf
Ja met die R5, waarschijnlijk heb je "m al eens gebruikt van Wim of zo, maar je zult versteld staan hoeveel nog beter die EF lenzen worden
Ik schrik er ook van als ik mijn 600mm op de R5 plaatste, qua stabilisatie nog een hele stap vooruit en ook de tracking is schitterend, beeldkwaliteit superieur uiteraard
Doch is de 1DxII toch nog steeds een beetje sneller bij het refocussen, "snappier" zal ik het maar noemen
Maar in ieder geval, voor het geld dat de R5 maar kost, toch wel het beste wat er op het ogenblik bestaat (van Canon)
En dat zal nog héél lang zo blijven vermoed ik
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Ik vind het altijd mooi als je een vogel zijn rugzijde kan fotograferen, daar heeft ie meestal het mooiste verenkleed...hij moet dan
wel goed omkijken natuurlijk wat bij deze lukte...
Is het verschil in gewicht dan zo groot tss een 400mm f2.8 en een 600mm f4 ?
Groeten
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht...Is het verschil in gewicht dan zo groot tss een 400mm f2.8 en een 600mm f4 ?
Groeten
Freddy
Toch een aardig verschil hé
Comment
-
Comment