Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The beauty and the beast(s)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] The beauty and the beast(s)

Voor degenen die problemen hebben met loslopende honden in de natuur... ze waren alle drie netjes aangelijnd, maar de lijnen zijn weggeshopt. Digitaal mag alles toch?

Info over de modellen ... vooraan Blue, 18 weken oud, midden Chelsea, 18 maanden oud, nog in de groei, achteraan Kiki de chihuahua en de baas van het stel (uitgegroeid haha).
    Camera Canon 1D mark IV, lens Canon IS 80-200mm F2.8

Bedankt voor het kijken, Henk
    Last edited by Henk47; 31 maart 2021, 12:18.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: The beauty and the beast(s)

Leuke en geslaagde verdeling in het beeld Henk

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Leuke en geslaagde verdeling in het beeld Henk

grts
      Sieg
      Dank je wel Sieg. Voel me al zeer vereerd met één comment in dit bastion van de perfecte dieren en vogelfotografie. Een hele kluif om ze alle drie er zó op te krijgen, vooral de voorste Blue is met zijn 18 weken (! ja da wordt ene hele grote...) niet te sturen... juist daarom plaatste ik hem, want hoge ogen scoor ik met deze foto niet dat begrijp ik heel goed....
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Leuke Familie foto.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X