Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saluki

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Saluki

Een portretje van mijn bejaarde Saluki in de besneeuwde tuin.

7W8A9145 by micheleloot, on Flickr

Re: Saluki

Saluki staat er mooi op !
    www.erikthomas.be

Comment

Mooie opname Michel maar van de sneeuw is niet veel te zien hé
      Elegante honden die Saloeki's

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel mooi portret van deze aristocraat onder de windhonden...goed scherp op oren en kop, heel mooi van kleur, mede door het contrast van zwarte neus en witte snoet...
        Het zachte en intelligente karakter van deze hond goed in beeld gebracht...
        U spreekt over "mijn bejaarde" saloeki, hoe oud is deze (dame???) dan ? ziet er nog heel goed uit.

grt
        Gerrit

Comment

Gerrit, bedankt voor de fijne commentaren, Geran is een reu, hij wordt 14 in augustus. We hebben nog een neef van hem die ondertussen 7 is, het zijn heel fijne honden, als je tenminste geen gehoorzaamheids hoogstandjes verwacht, de will to please ontbreekt nogal, de drive om achter een bewegende prooi aan te gaan daarentegen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooie opname Michel maar van de sneeuw is niet veel te zien hé
            Elegante honden die Saloeki's

grts
            Sieg
            De witte vlekken in de achtergrond zijn sneeuwhoopjes op de planten, het gras was ook wit van de sneeuw, het is niet in d efoto meegenomen maar de reflectie zorgt er wel voor dat de keel van van mijn model door d ereflectie van onderuit bijgelicht worden, dus inderdaad niet veel sneeuw te zien Sieg, maar toch had ze een invloed op de foto.

Comment

Bedankt voor de informatie Michel, voor een 14 jarige ziet hij er nog bijzonder goed uit....foto is dus zeker gelukt...

grt
              Gerrit

Comment

Working...
              X