Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ziet er inderdaad erg koud uit. Zou hem boven een klein beetje meer ruimte geven , nu is de schoft van d voorste bison net afgesneden. Wel eerlijk dat je het oormerk niet weg gekloond hebt.
Ziet er koud uit, maar de sneeuw niet zo goed zichtbaar.
grt,bouk.
Het probleem was dat je door de de sneeuw de vlokken niet meer zag. De enige donkere achtergrond waartegen de sneeuw zichtbaar was was een andere bizon.
Oorspronkelijk geplaatst door michel elootBekijk bericht
Ziet er inderdaad erg koud uit. Zou hem boven een klein beetje meer ruimte geven , nu is de schoft van d voorste bison net afgesneden. Wel eerlijk dat je het oormerk niet weg gekloond hebt.
Ik had de rug er inderdaad liever volledig opgehad, maar helaas net niet goed gemikt in die omstandigheden.
Ik heb ook overwogen om de oormerken weg te shoppen, maar het zijn en blijven gekweekte dieren en ik wil de waarheid geen onrecht aandoen. Kleuren aanpassen en takjes wegklonen heb ik minder problemen mee, hoewel ik dat ook tot een minimum beperk.
Heel mooi Jef, prachtige sfeer heb je in deze opname
Zelf had ik bovenaan net nog een paar mm meer ruimte gegeven ofwel net wat meer aansnijden
grts
Sieg
Bovenaan wat meer ruimte zou mijn eerste keuze zijn, maar helaas. Bedankt voor de suggestie, ik heb een update geplaatst met bovenkant eraf gecropt en dat oogt ook al een stuk mooier. En dan maar direct uit nieuwsgierigheid ook eens de oormerken erafgeshopt.
Bovenaan wat meer ruimte zou mijn eerste keuze zijn, maar helaas. Bedankt voor de suggestie, ik heb een update geplaatst met bovenkant eraf gecropt en dat oogt ook al een stuk mooier. En dan maar direct uit nieuwsgierigheid ook eens de oormerken erafgeshopt.
De bovenkant vind ik mooier Jef en de oormerken weg is ook mooier
Maar de ruimte onderaan had ik gelaten want nu ben je toch wat de indruk kwijt van het dikke pak sneeuw
Maar je moet vooral doen wat jezelf het beste vind hoor Jef, is maar een suggestie en wat ikzelf zou doen
Comment