Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is deze dame een ijdeltuit door zo te poseren?
Collapse
X
-
[Showcase] Is deze dame een ijdeltuit door zo te poseren?
Last edited by Fabrice Delahaye; 18 december 2020, 15:24. Reden: Aanpassingen na opbouwende commentaarGroeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...Labels: Geen
-
-
Re: Is deze dame een ijdeltuit door zo te poseren?
mooie pose en mooi in beeld gezet... lijkt mij idd wel een ijdeltuit
Rob,
-
-
Mooie opname, Fabrice.
Marc heeft gelijk wat betreft de kleurbalans. Je ziet dit zowel in de zwarte als in de witte veren van de specht: wat minder blauw en groen en de foto wordt veel beter. Voor mij zou er boven en rechts wat meer ruimte mogen zijn, ik vind de gbs wat opgesloten.
Comment
-
-
Hele mooie ijdeltuitZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtEen mooie,maar zie ik een blauwe schijn inzet zwart?Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtMooie opname, Fabrice.
Marc heeft gelijk wat betreft de kleurbalans. Je ziet dit zowel in de zwarte als in de witte veren van de specht: wat minder blauw en groen en de foto wordt veel beter. Voor mij zou er boven en rechts wat meer ruimte mogen zijn, ik vind de gbs wat opgesloten.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtBedankt voor jullie reacties; dit vind ik leuk aan BD dat er veel mensen zijn die je kunnen en willen helpen; ik heb nog veel te leren in LR.
Comment
-
-
Comment