Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vooral de eerste vind ik heel mooi... de 2e ook maar die zou op het koppie/oogje een fractie scherper mogen, kan ook aan mijn ogen liggen maar dat heb ik niet bij #1.. kan overigens ook door de lichtval komen #1 is wat lichter op zijn oogje..
muesli, en uit de grond van mijn hart heb ik niets aan de achtergrond gedaan, deze is zo uit de camera gekomen.
Sorry, ik dacht eerlijk dat die achtergrond kunstmatig was omdat ik me niet kon voorstellen wat die achtergrond kon zijn. De enige kingfishers die ik ooit gezien heb was in het buitenland aan de rand van een meer, maar veel te ver om goed te kunnen vastleggen. Maar in elk geval mooie scherpe foto's hoor, vooral die eerste.
Ik vind de eerste supermooi van kleuren prachtige tint in de Bg in combinatie met je vogel.
De tweede is ook heel mooi maar de eerste springt er uit voor mij
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Ik vind de eerste supermooi van kleuren prachtige tint in de Bg in combinatie met je vogel.
De tweede is ook heel mooi maar de eerste springt er uit voor mij
Ik volg de eerste is werkelijk een droomplaatje!
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment