Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alcedo atthis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Alcedo atthis

voor de eerste keer deze winter op zoek gegaan voor de ijsvogel en direkt geluk gehad, heb hem op 3 uur tijd 4 maal bij mij gehad.

Re: Alcedo atthis

Top!
    Mooi inbeeld!

Gelukzak
    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

Comment

Als dit je eerste beelden zijn, proficiat met de mooie soort
      Heb je hier veel moeten croppen ? omdat er weinig details in het beeld zitten, vooral de tweede is heel glad gestreken, mss hoge iso en ruisonderdrukking ?
      Voor mij komt de eerste ook natuurlijker over qua kleuren

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

De eerste vind ik prachtig! Is die BG natuurlijk zo of werd die vervangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Als dit je eerste beelden zijn, proficiat met de mooie soort
          Heb je hier veel moeten croppen ? omdat er weinig details in het beeld zitten, vooral de tweede is heel glad gestreken, mss hoge iso en ruisonderdrukking ?
          Voor mij komt de eerste ook natuurlijker over qua kleuren

grts
          Sieg
          inderdaad sieg ,vel moeten croppen.deze zijn donderdag in de voormiddag getrokken en toen was het echt donker licht. iso was rond de 3000 en heb de ruisonderdrukking gebruikt.de achtergrond is zo als op foto ,heb niets aan gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
            De eerste vind ik prachtig! Is die BG natuurlijk zo of werd die vervangen?
            de BG is zo uit de camera gekomen.en foto's zijn voor den helft gecropt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
              inderdaad sieg ,vel moeten croppen.deze zijn donderdag in de voormiddag getrokken en toen was het echt donker licht. iso was rond de 3000 en heb de ruisonderdrukking gebruikt.de achtergrond is zo als op foto ,heb niets aan gedaan.
              Dacht het al, viel meteen op
              Maar nu je ze weet zitten kan je makkelijk wat dichterbij een schuilplaatsje maken

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Toch knappe foto's, en je zal zeker nog wel betere kansen krijgen.

Comment

Working...