Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cormorants on ice

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] cormorants on ice

Ik denk toch dat het een soort aalscholvers zijn die op het randje van deze ijsberg zaten.

on the edge by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,

Raf.

Re: cormorants on ice

Mooi maar bijna tè veel verscherpt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Mooi maar bijna tè veel verscherpt.
      grt,bouk.
      Bedankt voor de reactie bouk.

Ik heb het eens nagekeken in LR en er is helemaal niets verscherpt en ook de "clarity" is niet aangepast. Alles staat nog netjes op "0". Het enige wat ik gedaan heb is de WB met hulp van de pipet en de kleuren juister gezet omdat de foto te blauw toonde.
      Misschien heeft het te maken met het materiaal (in die tijd genomen met de D70 met een DX 70-300 4.5-6.3)?

Ondertussen heb ik ook de soort kunnen opsporen: Pelagische aalscholvers. De foto werd genomen in de Prince William Sound, Alaska. Deze soort zouden de slechtste vliegers zijn (meest energie verbruikend) omwille van hun korte vleugels. Maar die korte vleugels dienen om onder water zich voort te bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Bedankt voor de reactie bouk.

Ik heb het eens nagekeken in LR en er is helemaal niets verscherpt en ook de "clarity" is niet aangepast. Alles staat nog netjes op "0". Het enige wat ik gedaan heb is de WB met hulp van de pipet en de kleuren juister gezet omdat de foto te blauw toonde.
        Misschien heeft het te maken met het materiaal (in die tijd genomen met de D70 met een DX 70-300 4.5-6.3)?

Ondertussen heb ik ook de soort kunnen opsporen: Pelagische aalscholvers. De foto werd genomen in de Prince William Sound, Alaska. Deze soort zouden de slechtste vliegers zijn (meest energie verbruikend) omwille van hun korte vleugels. Maar die korte vleugels dienen om onder water zich voort te bewegen.
        Knappe foto en nog interessant met jouw verhelderende uitleg!
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

Comment

Mooie foto, leuk contrast tussen de vogels en het ijs
          Grtj Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Working...
          X