Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op dit forum is hierover al veel gediscussieerd en de begrippen liggen dicht bij elkaar. Op je foto is er naar mijn gevoel zeker geen bewegingsonscherpte, noch onscherpte door te veel te croppen. Maar ik mis wat scherpte op delen van het kopje en de borst; dus de scherptediepte had wat beter kunnen zijn. Maar ja; we zitten in de natuur en alles gaat zo snel bij weinig herfstlicht...
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Bij het doorklikken naar de grote versie lijkt me deze zeker scherp genoeg op de juiste plaats
Wat mij betreft mooi plaatje van deze mees met een schitterende achtergrond
Comment