Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slobeenden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Slobeenden

Tegen de avond kwam er wat licht, toch enkele opnamen proberen te maken
    Weinig licht, daarom door Topaz Denoise AI gehaald

Northern shoveler
    by palombian, on Flickr

Northern shoveler
    by palombian, on Flickr

Northern shoveler
    by palombian, on Flickr

Re: Slobeenden

Die derde vind ik super met prachtige ribbelende spiegel. De eerste mist scherpte en bij de tweede vind ik de pose minder. Ik zou ze in omgekeerde volgorde gepost hebben.

Comment

leuke reeks, ik vind de 2de juist wel leuk met die druppels, bij de derde vind ik die typische snavel mooi prominent aanwezig, scherpte en detail zitten wel goed ondanks de ruisonderdrukking, vind ik.

Comment

Mooie reeks Jan
        Als ik moest kiezen ga ik voor de 2de, da's de enige waarbij alle aandacht naar de actie van de eend gaat omdat alles er rond rustig oogt
        De versie op Flickr is wel de moeite om door te klikken want is redelijk wat scherper

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Mooie reeks Jan
          Als ik moest kiezen ga ik voor de 2de, da's de enige waarbij alle aandacht naar de actie van de eend gaat omdat alles er rond rustig oogt
          De versie op Flickr is wel de moeite om door te klikken want is redelijk wat scherper

grts
          Sieg
          Bedankt voor de input en de beoordeling van de bewerking met Topaz Denoise AI.
          Het komt m.i. veel minder onnatuurlijk over dan Sharpen AI.

Op BD komt de kwaliteit inderdaad niet goed over, ik weet niet of hier iets aan te doen is.

Comment

Voor mij ook de tweede,
            Ik had ook de proefversie van topaz Denoise AI gedownload maar ben er toch niet echt tevreden over.
            Weinig controle, en zal ervan afhangen hoeveel ruis hij zal moeten verwijderen.

Ik zie dat deze foto's genomen zijn met de 400mm DO lens, ben je daar tevreden over?

Groeten,
            Raf
            Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
              Voor mij ook de tweede,
              Ik had ook de proefversie van topaz Denoise AI gedownload maar ben er toch niet echt tevreden over.
              Weinig controle, en zal ervan afhangen hoeveel ruis hij zal moeten verwijderen.

Ik zie dat deze foto's genomen zijn met de 400mm DO lens, ben je daar tevreden over?

Groeten,
              Raf
              De 7DII heeft op ISO 1250 al ruis, met Topaz Denoise AI kon ik ze toch cleaner krijgen en ook scherper dan met LR. Misschien toch een tikje te plastiekerig voor sommigen.

Over de lens zie PM, als er nog interesse is kunnen we daar een draadje over maken.

Comment

Mooie serie Jan, ook voor mij de 2de...

Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Working...
                X