Groeten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kiekeboe.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kiekeboe.
Mooi moment en zeker die blik.
Snoetje mooi scherp, maar de hoed van het eekhoorntjes brood had dat ook beter scherp geweest.
Maar zeker een prachtige foto!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
-
Prachtig, de uitdrukking van de eekhoorn doet het hier helemaal, heel scherp en uitstekend belicht ook. De paddenstoel kan volgens mij alleen scherp zijn als je een fotostack neemt waarbij je hetzelfde frame nog eens schiet met d focus op d paddestoel en dan een stack maakt van de 2 foto's maar met de scherptediepte die je krijgt in een lange telelens kan je nooit en de de eekhoorn én de paddenstoel in 1 shot scherp krijgen.
Comment
-
Comment
-
-
-
-
Idd een mooie foto wim en scherp waar hij scherp moet zijn...die paddestoel is een leuk onderdeel van
deze foto maar hoeft niet scherp te zijn...knap...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtPrachtig, de uitdrukking van de eekhoorn doet het hier helemaal, heel scherp en uitstekend belicht ook. De paddenstoel kan volgens mij alleen scherp zijn als je een fotostack neemt waarbij je hetzelfde frame nog eens schiet met d focus op d paddestoel en dan een stack maakt van de 2 foto's maar met de scherptediepte die je krijgt in een lange telelens kan je nooit en de de eekhoorn én de paddenstoel in 1 shot scherp krijgen.
Comment
-
Ik vind het persoonlijk mooier dat ze niet allebei scherp zijn.
Dan steekt de eekhoorn beter af.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk berichtScherptediepte kan je ook regelen met je diafragma wat meer dicht te knijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk berichtIk vind het persoonlijk mooier dat ze niet allebei scherp zijn.
Dan steekt de eekhoorn beter af.
Groeten
Comment
-
-
Asterion, je zal flink mogen knijpen in dat diafragma om met pakweg een 600mm zowel de paddenstoel als de eekhoorn scherp te krijgen in deze opname :-)
Comment
-
-
Deze hoort absoluut in de HOF thuis!
PROFICIATGroeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
Comment