Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sky bird
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sky bird
Ik vind dit een heel mooi beeld (doet me denken aan Jonathan Livingstone Seagull). Ik zou het zo als wallpaper op mijn computer gebruiken, maar ook als grote afdruk voor aan de muur thuis. En toch zou ik het ook graag eens in kleur zien… kan dat ?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk berichtIk vind dit een heel mooi beeld (doet me denken aan Jonathan Livingstone Seagull). Ik zou het zo als wallpaper op mijn computer gebruiken, maar ook als grote afdruk voor aan de muur thuis. En toch zou ik het ook graag eens in kleur zien… kan dat ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi beeld Raymond ...de vogel mooi in de voorbij zwevende wolken...
Groetjes
Freddy
Comment
-
mooi gedaan Raymond en inderdaad de verwijzing naar J. Livingstone Seagull is wel passend
Vraag me wel af vanwaar die vlekken in het beeld komen, of is dit opzettelijk toegevoegd ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtmooi gedaan Raymond en inderdaad de verwijzing naar J. Livingstone Seagull is wel passend
Vraag me wel af vanwaar die vlekken in het beeld komen, of is dit opzettelijk toegevoegd ?
grts
Sieg
Alle schrijvers bedankt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe hebt het soms nog al eens over "vlekken" Sieg. Ik tracht dan op te speuren waar en hoe maar blijf meestal op mijn honger zitten, zie het niet, vind ze niet en in feite weet ik niet wat je bedoeld ? Aan deze foto is enkel wat aandacht aan het doordrukken (contrast) besteed, en een kleine crop uitgevoerd. De rest zijn voorbij schuivende wolken.
Alle schrijvers bedankt.
Waarschijnlijk zie ik teveel op mijn monitor, dat is dan ook weer een nadeel ....
De vlekken situeren zich in het donkere gedeelte van de lucht, zoals je soms artefacten kunt hebben bij teveel jpeg compressie
Maar zoals gezegd, als je het niet ziet is het van geen belang
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment