Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Falco Biarmicus
Collapse
X
-
-
Re: Falco Biarmicus
Knap beeld, leuk als je zo'n buurman hebt
Ideaal om te oefenen om daarna in de vrije natuur aan de slag te kunnen gaan
Wel een wat eigenaardige achtergrond en beweging in de vleugel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
De scherpte op de goede plaats....pff...weer zo nen moeilijke...mooi gedaan...bedank je buurman....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap beeld, leuk als je zo'n buurman hebt
Ideaal om te oefenen om daarna in de vrije natuur aan de slag te kunnen gaan
Wel een wat eigenaardige achtergrond en beweging in de vleugel
grts
Sieg
de eigenaardige beweging in de vleugel heb ik aangepast en wat betreft de achtergrond waren de struiken met gele en lichtgroene bladeren die vooraan in het bos stonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtsieg,
de eigenaardige beweging in de vleugel heb ik aangepast en wat betreft de achtergrond waren de struiken met gele en lichtgroene bladeren die vooraan in het bos stonden.
Wat de achtergrond betreft had ik het meer over de bokeh die ik wat apart vind, met welke toestel en lens is deze gemaakt ?
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
Wat de achtergrond betreft had ik het meer over de bokeh die ik wat apart vind, met welke toestel en lens is deze gemaakt ?
grts
Sieg
Normaal werk ik met een canon 1DX markII ,maar om vogels in de vlucht gebruik ik mijn canon 7D(crop) als lens had ik mijn vaste 300 mm 2.8 en converter 1.4 gebruikt.
Heb ook nog een vaste 600mm maar die is iets te zwaar om uit de hand te fotograferen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtSieg,
Normaal werk ik met een canon 1DX markII ,maar om vogels in de vlucht gebruik ik mijn canon 7D(crop) als lens had ik mijn vaste 300 mm 2.8 en converter 1.4 gebruikt.
Heb ook nog een vaste 600mm maar die is iets te zwaar om uit de hand te fotograferen.
grts
Comment
-
Zo een buurman mag dan wel handig en leuk zijn (zou dat ook wel willen), maar hoe je het draait of keert, je moet het toch nog maar doen hoor!
Vind ik hoe dan ook knap."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
Comment