Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Je lijkt me heel fel zoekende naar iets nieuws Raymond....of vergis ik me....?
Niet zo echt mijn ding....alhoewel als er van boven nog wat meer af was .....tja...???
Je kan blijven knippen aan een foto en dit volgens ieder visie en is nou net die verschillende visies die een forum zoals deze moet boeiend maken en vooral leerrijk interessant ! Poten er af knippen... daar ben ik geen voorstander van omdat ik er geen 'zwemmer' wil van maken, het beetje dat je ziet legt een link (of verband) met de rest dat staande is, het is onnodig alles te tonen want een mens bezit denkvermogen.
Bedankt allen voor ieders inbreng in de reacties.
Voor mij zelf zou ik ook het paard volledig in beeld brengen, maar ieder doet zijn ding daar mee natuurlijk.
Ik zeg ook altijd: ' een foto is pas goed als je hem zelf goed vind '.
Voor mij zelf zou ik ook het paard volledig in beeld brengen, maar ieder doet zijn ding daar mee natuurlijk.
Ik zeg ook altijd: ' een foto is pas goed als je hem zelf goed vind '.
Dat is inderdaad zo !!! En toch wordt er veel in 'in functie van...' genomen en/of getoond wat ik vroeger bij wedstrijden ook deed Maar of je daar nadien u goed bij voelt is een andere vraag.
Thanks diethe.
Comment