Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind ik beter dan je vorige, hier heeft 'm veel meer ruimte
Toch een aparte soort hoor, lijkt wel een samenraapsel van verschillende soorten ..
De achterkant van een Flamingo, de nek van een Zwaan, de kop van een Gier en de snavel van een Lepelaar
Mooi en speciaal, maar ik mis hier wel de essentie van de lepelaar, nl zijn lepels, ook niet bij je vorige post te zien,
toch wel spijtig vind ik.
Ik heb er genoeg waar je de lepels kunt zien, in het water of op een boomtak, maar dan is hij niet meer aan het werk nietwaar Theo? En dan krijg je weer een gewone foto zoals je er veel ziet. Ik wilde er iets meer actie in stoppen.
grts,
Raf.
Ik heb er genoeg waar je de lepels kunt zien, in het water of op een boomtak, maar dan is hij niet meer aan het werk nietwaar Theo? En dan krijg je weer een gewone foto zoals je er veel ziet. Ik wilde er iets meer actie in stoppen.
grts,
Raf.
Comment