Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roodborsttapuit..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Roodborsttapuit..
Dit vrouwtje staat er goed op Raf, leuke pose waarbij ze de lege ruimte inkijkt
Ik verschiet wel een beetje van de toch wel wat fellere afwerking, is niet van jouw gewoonte
Maar vind het wel mooi
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi met een prachtige achtergrond voor dit vogeltje...
Mvgnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
Comment
-
-
knap Raf, en die afwerking kan ik al helemaal smaken...
Vrouwtjes roodborsttapuit is mooier om te fotograferen dan de mannekes vind ik ...
Het gestructureerde verenpatroon vind ik mooier bij hen...zalig hoe ze de lege ruimte toch zinvol maakt....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDit vrouwtje staat er goed op Raf, leuke pose waarbij ze de lege ruimte inkijkt
Ik verschiet wel een beetje van de toch wel wat fellere afwerking, is niet van jouw gewoonte
Maar vind het wel mooi
grts
Sieg
Comment
-
Prachtige pose... waarschijnlijk veel geduld voor gehad, maar het loont
Comment
-
-
Staat er mooi op Raf, mat iets andere bewerking dan we gewoon zijn.
Maar heb de reden hier boven al gelezen.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk berichtKlopt Sieg, vroeger starte ik de nabewerking in Camera Raw altijd in kleur profiel "neutraal". Nu in CC 2020 is er "Adobe kleur" aan het profiel toegevoegd. Als je switcht van het ene profiel naar het andere is er inderdaad veel meer verzadiging. Vroeger ging ik van Neutraal naar LAB kleur in PS en daar zette ik de kleuren wat aan met aanpassingslaag curven kanaal A en B. Aangezien ik nu rechtstreeks in Adobe Kleur werk is dit niet meer nodig, maar vind soms zelf dat de kleuren een beetje "teveel" zijn. Ik denk dat ik in de toekomst een goede mix moet vinden tussen de twee in... :-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtige foto door deze houding !
De compo is anders maar het klopt gewoon .
Johan
Comment
Comment