Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Iedereen bedankt voor het kijken en zeker de leuke reacties.
Ik had mij een nieuw toestel aangeschaft ter gelegenheid van mijn 60ste verjaardag, 16 maart, de eerste weekdag van de lockdown.
Ik had het mij anders voorgesteld, maar het is wat het is, en we moeten er door.
Proficiat met je HOF Ludwig, er moest er wel eentje in komen te staan hé, zijn alle drie jaloersmakend
De keuze die ze gemaakt hebben van welke van de drie typeert wel heel goed BD
grts
Sieg
De fotos staan ook in mijn volgorde.
Maar ik vond ze alle drie best gelukt.
En smaken verschillen gelukkig maar.
Proficiat met je HOF! Ik had het verwacht, alleen had ik één van de eerste twee verwacht omdat die net iets anders zijn dan de standaard spechtenfoto's waarvan ik er al zoveel heb gezien. Maar 't is zoals je zegt, smaken verschillen. Ik hou zelf meer van 'speciallekes' ;-) - maar top, hoor!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment