Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar blijkbaar had hij jou wel gezien...en kijkt hij mooi in de lens...
Vos is mooi omkaderd door het onscherpe kleurenpalet van de omgeving en een betere plaats was niet denkbaar...
Heel mooi
Een hele mooie. Waar is deze genomen? Ik heb er hier ook al gezien maar ik kreeg ze nooit in beeld omdat ze zo schuw waren. Niet in sommige andere landen (zoals Newfoundland) waar ze zoals alle wild minder schuw zijn. Vandaar mijn vraag.
Ik heb die gespot in Kallo, Groot Rietveld, deze kwam recht naar mij gestapt en had mij niet gezien, ben direct op de grond gaan liggen tot hij dichter kwam en bam, ik had hem, moet wel zeggen, na de eerste sluitertijd was hij plots verdwenen
Maar blijkbaar had hij jou wel gezien...en kijkt hij mooi in de lens...
Vos is mooi omkaderd door het onscherpe kleurenpalet van de omgeving en een betere plaats was niet denkbaar...
Heel mooi
Comment