Hier doe ik het voor.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goudvinken
Collapse
X
-
[Showcase] Goudvinken
Labels: Geen
-
-
Re: Goudvinken
hierd eo jij het voor en ik met jou freddy, prachtige beelden
kan niet echt goed kiezen, maar het waaierende effect van de tweede is terwijl de rest haarscherp is, is wel HEEL mooi geslaagd!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Goed vastgelegd Freddy
Spijtig van die tweede waarbij ze de andere kant uitkijkt, anders zou deze mijn voorkeur gehad hebben
Dus voor mij degene met het minste ruis, dus de eerste
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dus voor mij degene met het minste ruis, dus de eerste
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtRUIS...laat me nu net allergisch zijn voor dat ding...dus ik zie dat niet...of toch niet zoals jij....
Groetjes
Freddy
Ik heb door je reactie eens verder gekeken en je uploads zijn gemiddeld amper rond de 100kb groot
Als je dit vergelijkt met anderen die zitten rond de 300kb, bij sommigen zelfs rond de 400kb
Dus ik denk dat er iets fout is gegaan in het doorlinken ofwel is Flickr weer met domme dingen bezig
Anders moet je eens de instellingen bekijken hoe je geëxporteerd hebt vanuit Lightroom en dan ook de export vanuit Flickr naar hier toe
Probeer alleen maar te helpen hé Freddy, dus mijn opmerking was zeker niet slecht bedoelt hoor
grts
SiegLast edited by Sieg; 29 januari 2020, 17:35.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Hey Freddy,
Ik heb even wat testjes voor je gedaan, interessant fenomeen hoor daar bij Flickr
Hierbij de link naar het testforum https://forum.belgiumdigital.com/f14...ml#post4760254
Laat mij eens weten als je het gezien hebt en beoordeeld, daarna kan ik als je wilt weer alles verwijderen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Voor mij ook nr 2 omwille van de actie. Wel wat spijtig dat zij wat wegkijkt (typisch voor vrouwtjes zeker). De eerste en de derde zijn er zoals we hier al heel veel vogelfoto's gezien hebben. Maar in elk geval ook mooie hoor.
Comment
-
Ik heb voor het eerst nadat is ze eerst via de gewone manier zoals ik altijd doe via de bcc code op bd gezet en daarna op die lijn een link gelegd naar de Flickrr foto ...ik haal ff die link er terug vanaf en plaats ze terug eens gewoon zoals ik altijd doe
dus enkel via de bcc-dode wil je dan nog eens controleren graag ????thx ....
Comment
-
-
-
-
Knappe beelden Freddy. Volgens mij wel allemaal te koele WB.
Johan
Comment
Comment