Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was enkele dagen geleden een bevoorrecht toeschouwer in een roeken gevecht
thuis in de straat in een weide...
Heb me ook eens gewaagd aan een z/w opname...???
Mooi reeksje Freddy, vooral de bovenste vind ik een heel knap moment
Zw-wt, tjah moet kunnen hé, waarom niet. Ik heb er zelf eentje in zw-wt staan, vond dat beter passend
Mooi al mis ik wat detail in de vleugels..?
grt,bouk.
Bouk,
Het valt me op dat je vrij vaak opmerkingen geeft ivm ontbreken van details in donkere delen en dichtgelopen zwart.
Dit terwijl op mijn monitor (en op ook die van vele anderen) genoeg detail te zien valt en er geen sprake is van dichtgelopen gedeeltes.
Ik denk echt dat je minstens de instellingen of de kalibratie eens moet checken.
Want je mist blijkbaar veel zaken die wel degelijk zichtbaar aanwezig zijn in de geposte foto's.
Comment