Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mijn bewerkingen worden niet echt warm onthaalt maar ik ga er nog even met door, mede doordat ik ze zelf wel leuk vind.
Ik ben misschien wat van de oude stempel maar voor mij (persoonlijk dus) komt het erop neer of een bewerking een meerwaarde biedt aan de foto, m.a.w. helpt die bewerking de inhoud of boodschap van de foto die ik wil tonen benadrukken of is het enkel wat "spielerei".
Je meer beviel me veel beter wat betreft de bewerking; Hier vind ik (mijn mening enkel voor wat die waard is) dat de bewerking slechts in enkele beperkte zones opvalt en geen uniform"bewerkt"beeld geeft. Bovendien is het beeld op zich al interessant genoeg om te bekijken en geeft de bewerking geen meerwaarde, wat bij het meer wel het geval was. Ik vroeg me eerst af of er bij mij misschien gewenning optrad, maar dat lijkt toch niet de reden te zijn. Wanneer ik hier door het beeld wandel, val ik van realiteit in fictie en terug en dat stoort me als kijker. (nogmaals voor wat deze mening waard is en als het jou bevalt, is dat het belangrijkste maar je publiceert in principe toch op dit forum om het gedacht van anderen te kennen; je hoeft er niet mee akkoord te gaan)
De foto is een leuk moment met dat tongetje en het oog dat je aankijkt. Heeft voor mij geen bewerking nodig, maar ik ben daar gewoon geen fan van. Ieder zijn meug, en als jij het leuk vindt: gewoon doen! :-)
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment