Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heggenmus en koolmees
Collapse
X
-
-
Re: Heggenmus en koolmees
staan er prachtig op met heerlijke kleuren en wat een scherpte toch
spijtig dat de tak op de achtergrond in de 2e wat in de weg loopt, die had nog iets onscherper gemogen indien mogelijk zodat hij wat minder zou afleiden, maar dat heb je niet te kiezen natuurlijk...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
mag ik vragen met welke lens je deze hebt getrokken? ik zie dat ze op 560mm staan, met een crop sensor van de 7D?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtmag ik vragen met welke lens je deze hebt getrokken? ik zie dat ze op 560mm staan, met een crop sensor van de 7D?.
@stevwout: met die tak achter het meesje ben ik ook niet gelukkig, een beetje te dicht om weg te klonen (zoals bij de heggenmus gebeurd is).
Bovendien loopt het oplichten van de schaduw wat teveel door achter de rug.Last edited by palombian; 11 december 2019, 15:16.
Comment
-
om echt mooi te zijn zit je er toch een beetje te dicht op Paul....converter was zeker niet nodig geweest...
En die tak ...in de vrije natuur niet te vermijden eh en stoort me eigenlijk ook niet...
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
-
Prima opnames Jan, zeker omdat het puur natuur is
Kan Freddy wel ergens volgen dat je zonder extender een beter beeld had gehad, al was het dan mss nog drukker geweest
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment