Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap beeld door het opnemen in het beeld van de omgeving.
is het niet eerder een geeuw dan een roep ? (heeft die vent nu nog altijd niet gedaan met die foto ?... )
Mooi moment maar net iets tè veel verscherpt...zie de gehakkelde snorharen.
grt,bouk.
Hallo Bouk,
Bedankt voor de reactie.
Ik denk dat die gehakkelde snorharen bij uitvergroting komen van de compressie tot 1024 x 670 pics voor het forum. Wanneer je op flickr gaat uitvergroten is het veel beter (daar is de compressie 3000 x 2000 pics). Ik heb het nog eens nagekeken in LR en er is maar heel weinig verscherpt. Wanneer ik die verscherping helemaal wegdoe zie ik geen enkel verschil met deze.
grts,
Raf.
knap beeld door het opnemen in het beeld van de omgeving.
is het niet eerder een geeuw dan een roep ? (heeft die vent nu nog altijd niet gedaan met die foto ?... )
Hallo Sieg en CMM,
Bedankt voor de reacties.
Zou inderdaad een luide geeuw ook kunnen zijn. Ik was daar al een tijdje en die ene begon zich misschien te vervelen.
Wat de omgeving betreft: deze vos zit letterlijk op het randje van de kliffen die tientallen meters bijna loodrecht uit de zee oprijzen. Hoogtevrees kennen die gasten niet. Ik zat op een smalle landtong met links en rechts ook die diepe afgrond. Het was op die landtong dat de vossen hun burcht gemaakt hadden.
Comment