Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vos

    Deze foto werd getrokken in de Amsterdamse Waterleidingduinen.

    Iemand een idee waar ik nog vosjes of wildleven kan spotten in de buurt van Kalmthout?



    Ik krijg de foto schijnbaar niet rechtstreeks in het bericht, enkel via de link...
    Last edited by Piet05; 8 september 2019, 18:31.

  • #2
    Re: Vos

    Staat er mooi op dit vosje
    Hoe je deelt vanuit een Google album weet ik ook niet juist, maar je kunt wel oefenen in het testforum.
    Beste is ook om je foto op de juiste grootte al in het album te plaatsen zo wordt er minder compressie en dus kwaliteitsverlies toegepast.
    Hier op het forum mag je tot 1024px op de langste zijde gaan.

    Maar om een voorbeeld te geven, als je een foto te groot doorlinkt wordt deze door dit forum verkleind en heb je minder kwaliteit en tevens komt er een gele balk boven de foto te staan



    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Vos

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Staat er mooi op dit vosje
      Hoe je deelt vanuit een Google album weet ik ook niet juist, maar je kunt wel oefenen in het testforum.
      Beste is ook om je foto op de juiste grootte al in het album te plaatsen zo wordt er minder compressie en dus kwaliteitsverlies toegepast.
      Hier op het forum mag je tot 1024px op de langste zijde gaan.

      Maar om een voorbeeld te geven, als je een foto te groot doorlinkt wordt deze door dit forum verkleind en heb je minder kwaliteit en tevens komt er een gele balk boven de foto te staan



      grts
      Sieg
      Het blijft me toch nog een vraagteken hoe ik de foto in het bericht zelf krijg. Alvast bedankt Sieg om dit even voor mij te doen!

      Comment

      Working...
      X