Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackpot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jackpot

    Eentje van zeer onlangs.

    Nu ik niet meer vast voor een lodge werk (teveel met de bouw van onze eigen lodge bezig) werk ik freelance voor een aantal lodges/farms. Eentje daarvan is Pridelands, een farm die deel uitmaakt van Balule en net naast Hoedspruit-dorp ligt.

    Als dusdanig is Pridelands één van de enige mogelijkheden, voor gasten van lodges in Hoedspruit, om een safari-rit te doen op privé reservaat. Met andere woorden; in een open voertuig, op kleine wegjes, tot vlak bij de dieren, en niet worden gestoord door ontelbare andere voertuigen.

    Ik gids graag op Pridelands, maar de makkelijkste job is het niet. Ik heb geen radio (en kan dus geen sightings delen met andere gidsen ...want ik ben er alleen). En doordat de farm nog maar een paar jaar deel uitmaakt van Balule is de begroeiing er dichter dan op de meeste andere plekken.

    Terzijde; dat de olifanten die begroeiing nu aanpakken is goed, maar levert weer een ander probleem; regelmatig liggen er bomen over de weg.

    Dus een luipaard vinden, en eentje die bovendien rustig blijft liggen, is ...de jackpot winnen!




    http://www.theafricabug.com
Working...
X