Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Dog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] My Dog

Re: My Dog

Voor dit mooie hondje vind ik de lichtopstelling te hard. Misschien ook een beetje teveel verscherpt, zodat de zachte krullen van de oren vrij borstelig overkomen.
    Voor een zacht hondje met deze kleur vind ik een zwarte achtergrond ook minder passend (beter voor een stoer type hond)
    De aaibaarheid van deze hond komt hier niet goed uit de verf. althans, das mijn gedacht hé.
    Maar ik snap wel het opzet...

grts Gerrit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
      Voor dit mooie hondje vind ik de lichtopstelling te hard. Misschien ook een beetje teveel verscherpt, zodat de zachte krullen van de oren vrij borstelig overkomen.
      Voor een zacht hondje met deze kleur vind ik een zwarte achtergrond ook minder passend (beter voor een stoer type hond)
      De aaibaarheid van deze hond komt hier niet goed uit de verf. althans, das mijn gedacht hé.
      Maar ik snap wel het opzet...

grts Gerrit
      Bedankt voor de reactie alvast.
      Dit was eigenlijk het origineel.

Comment

Dan had je hem beter in de zetel laten zitten, zijn blik past er beter bij. Gewoon de achtergrond wat opkuisen en hij is al een stuk beter en natuurlijker. Nu sugereer je een studiofoto maar dan is de belichting helemaal niet goed, tegenover in de zetel ziet het er daglicht uit en dan komt dan niet altijd waar je het wilt maar dat is aanvaardbaar in de foto.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Working...
        X