Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ook mooi Johan al had je die met de visjes eigenlijk al mogen posten wat mij betreft
Onlangs een artikel gelezen over de Farne eilanden, ben benieuwd hoe lang dat circus daar nog gaat duren.
Er zijn al dierenrechtenorganisaties mee bezig, maar uiteraard is het een kwestie van geld en dat gaat uiteraard voor op alles
Ook mooi Johan al had je die met de visjes eigenlijk al mogen posten wat mij betreft
Onlangs een artikel gelezen over de Farne eilanden, ben benieuwd hoe lang dat circus daar nog gaat duren.
Er zijn al dierenrechtenorganisaties mee bezig, maar uiteraard is het een kwestie van geld en dat gaat uiteraard voor op alles
grts
Sieg
Als er meer dan twee telelenzen te zien zijn maak ik (en mijn vrouw zeker) rechtsomkeer .
Maar voor elke vogelfotograaf is het natuurlijk een aantrekkelijke plek.
Comment