Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Witte trots op het strand
Collapse
X
-
-
Re: Witte trots op het strand
Mooi portretje van dit leuk hondje. Jammer dat je niet wat licht in de ogen hebt. Maar op het strand is het niet gemakkelijk fotograferen.
-
-
ik volg evelyn...toch mooi gebracht..
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Kan er van alles van vinden bij deze opname maar, leuk heeft de overhand.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties. Ogen zijn al een flink stuk opgehelderd... de D750 heeft een fantastisch dynamisch bereik, maar in dit geval kon ik er niet veel meer aan doen. Feit is ook dat Dixy zeer donkere ogen heeft Het is ook niet mogelijk om hondje te laten poseren met het oog op de beste belichting mogelijk, een kwestie van veel geduld en hopen dat ie eens 3 seconden stilstaat haha!
Hilarisch is zo'n fotoshoot met een hondje wel, een aanrader!Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach
Comment
-
Knappe foto. Niet makkelijk om een witte hond op klaarlichte dag in beeld te brengen zonder volledig overbelicht te zijn. Ik snap wel dat donkere ogen dan absoluut niet makkelijk op te lichten zijn. Kleine tip voor volgende keer is halsband af doen. Maar geen flauw idee of het mogelijk was op dat moment.
Comment
-
-
-
Super, bedankt! Heel blij want ik was eigenlijk best tevreden over deze foto.
@Nakiro: het was inderdaad mogelijk om z'n halsband af te doen, maar bewust niet gedaan. Dixy is het niet gewoon om vrij rond te lopen, en het strand in Le Touquet Paris Plage is gigantisch... nie normaal. Het is ook toegestaan om je hond vrij te laten lopen daar, en we hadden schrik dat hij (bv bij het zien van een andere hond) plots de benen ging nemen (of de poten hehe). Op z'n halsketting staan alle gegevens, dus leek het ons veiliger dit aan te laten.Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach
Comment
-
Prachtig 'actieportret' van je hondje! Heel mooie POV. En proficiat met je HoF!
Comment
Comment