Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Grappig beeld al hou ik niet van gadgets bij honden, of het moet voor een specifieke gebeurtenis zijn
Spijtig ook als je de tijd erin steekt om een hond te laten poseren met een gadget, dat je dan niet meer tijd neemt om je achtergrond uit te kiezen zodat er geen storende elementen zijn
Wel aardig dat het geen hoofdtelefoon is maar dempende gehoorbescherming -da's natuurlijk waar een hond voor kiest
Beetje spijtig inderdaad van die achtergrond rechts
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Zeer knappe hond, is mijn lievelingsras. Persoonlijk durf ik ook wel eens gadgets gebruiken maar heb ook al ondervonden dat dat hier niet zo in de smaak valt. Ik zou misschien ook wel liever meer van dit knappe model willen zien zonder gadget, alhoewel zijn blik echt wel past bij het onderwerp. Wel oppassen dat je niet oververscherpt.
Leuk hoe hier gereageerd wordt.
Wat bij mensen gewaardeerd wordt, valt bij dieren minder in de smaak.
Maar mischien ben ik wel beïnvloed door de beroemde foto's van William Wegman met zijn weimaraners.
Als het mijn hond was, mocht de foto groot aan de muur.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment