Elise en haar schitterende zwarte parel Duke, in de avondzon aan het strand. Comments welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden hour with Duke
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Golden hour with Duke
Hele knappe opname Evelyn, kan zo de HOF in
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Inderdaad een hele mooie sfeervolle opname met het water en de zon als achtergrond. Alleen vind ik de houding van het paard niet elegant, een beetje gedrongen.
Een stapje te vroeg afgedrukt. Hadden het rechter voorbeen en het rechter achterbeen de grond geraakt en als steunbeen gefungeerd, dan kwam het dier langer en eleganter over.
Dat is althans mijn gedacht, maar het is wel een mooie foto.
grt Gerrit
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtInderdaad een hele mooie sfeervolle opname met het water en de zon als achtergrond. Alleen vind ik de houding van het paard niet elegant, een beetje gedrongen.
Een stapje te vroeg afgedrukt. Hadden het rechter voorbeen en het rechter achterbeen de grond geraakt en als steunbeen gefungeerd, dan kwam het dier langer en eleganter over.
Dat is althans mijn gedacht, maar het is wel een mooie foto.
grt Gerrit
Welbedankt voor de reactie en uiteraard is iedere mening geapprecieerd.
Comment
-
Als iemand de houding van dit paard 'gedrongen' vindt, dan is dat een compliment voor de ruiter, want dit is een mooi voorbeeld van 'verzameling', een houding die getuigt van een maximale spierbeheersing van het paard, en dit zonder trekken en sleuren. Ruiter en fotograaf: goe bezig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk berichtAls iemand de houding van dit paard 'gedrongen' vindt, dan is dat een compliment voor de ruiter, want dit is een mooi voorbeeld van 'verzameling', een houding die getuigt van een maximale spierbeheersing van het paard, en dit zonder trekken en sleuren. Ruiter en fotograaf: goe bezig !
Comment
-
-
Je kan meer foto's bewonderen van deze ruiter en paard op https://www.instagram.com/elisebroche/
Comment
-
-
Proficiat met je HoF!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwerten Bekijk berichtJe kan meer foto's bewonderen van deze ruiter en paard op https://www.instagram.com/elisebroche/
Ik geloof zelfs dat dit haar laatste foto was hier op het forum.
grt
Gerrit
Comment
Comment