Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooie hengst, de manen mooi gevlochten...maar in de wijde natuur...???
Nee hoor, fddent, absoluut niet in de wijde natuur.
Dit is ook niet de hoofdgedachte van deze plaat.
Ik kan me inbeelden dat ik tussen alle natuurfotografen en vogelaars best opval met dit soort foto. Maar ik ben nu immers geen van die beiden... Ik fotografeer paarden en honden en die worden nu eenmaal niet onder de wilde dieren gerekend. Tenzij ik de Mustangs ga fotograferen
Prachtig moment Ans, wat een scchitterend dier is een paard toch
Persoonlijk vind ik het wel spijtig dat de voorste benen net gelijk vallen met elkaar en dat ze tevens het hoofd raken
Als het hoofd vrij was en de benen los van elkaar was het een echte topper geweest voor mijt, al is perfectie niet altijd mogelijk uiteraard
Prachtig beeld van een prachtig paard.
Had je misschien een fractie van een seconde later afgedrukt, dan waren de voorbenen iets lager en los van het hoofd,
en dan had je waarschijnlijk die topper die Sieg bedoelt. Maar je weet wel, de beste stuurlui... Heel mooi.
Comment