Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don't let your size decide about what you can or cannot do.
Re: Don't let your size decide about what you can or cannot do.
Mooi gedaan, al denk ik dat de hieropvolgende opnames beter zullen zijn, persoonlijk vind ik de pose hier nogal saai
Vind het trouwens wel apart dat z'n oren naar voren wijzen terwijl hij omhoog springt
Mooi gedaan, al denk ik dat de hieropvolgende opnames beter zullen zijn, persoonlijk vind ik de pose hier nogal saai
Vind het trouwens wel apart dat z'n oren naar voren wijzen terwijl hij omhoog springt
grts
Sieg
Ik wil gerust nog een paar volgende posten, maar ze zijn jammer genoeg niet zo scherp. Vind het ook raar, maar wil je gerust de straight out of camera doorsturen hoor ^^
Ik wil gerust nog een paar volgende posten, maar ze zijn jammer genoeg niet zo scherp
Zonde, moet wel knap geweest zijn als hij net de frisbee vast had of zo
Lijkt me zeker niet makkelijk om dat vast te leggen uiteraard
In ieder geval knap gedaan
Re: Don't let your size decide about what you can or cannot do.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Leuke foto met mooi licht. Zeker niet makkelijk, doe je geen meerdere shots in burst? Scherpte lijkt mij bij deze ook niet optimaal.
Ik doe het inderdaad met burst, maar ik neem foto's met een cropcamera en geen full-frame (ben hier wel voor aan het sparen), waardoor mijn scherpte ook wat mist.
Comment