Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een opname tijdens het gouden uurtje. Niet altijd makkelijk om de juiste houding van het paard te vinden om een silhouetfoto te maken.
Comments welkom. Best op zwart bekijken.
zoals je zelf aangeeft in de begeleidende tekst, voel je je niet volledig happy met dit resultaat. Dat is ook wat mijn voorgangers hier aangeven : paard wat meer naar links, had beter naar de fotograaf gekeken ipv naar de zon, ...
Dit is geen studiobeeld van een porseleinen potje dat je gedurende uren van andere kanten kan belichten, draaien, vullen of ledigen. Blij zijn met wat het dier wou geven en de tijd die het je gaf in combinatie wat je ervaring je toeliet ervan te maken.
Een foto is uiteindelijk maar een foto. De gevoelens en emoties ter plaatse, die kan niemand je afnemen.
zoals je zelf aangeeft in de begeleidende tekst, voel je je niet volledig happy met dit resultaat.
Ik heb nergens gezegd dat ik niet happy was met het resultaat. Paard naar mij toe laten lopen heb ik gedaan maar zoals ik al stelde zie je dan een massa zonder veel vorm en dat was de bedoeling niet. Deze foto toont voor mij het karakter van het paard, trots en fier zoals hij is.
Zeker een mooie opname. Doordat het paard zijn hoofd naar links draait, komt het hoofd in verhouding met de flank van het dier klein over.
Misschien beter het hoofd iets naar rechts laten draaien.... maar ik weet het, de beste stuurlui...
Toch een sfeervolle mooie opname
Comment