Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie foto Pascal.
Knap werk van een moeilijk te fotograferen soort.
Johan
Super blij Johan. En dat voor de eerste keer in mijn leven dat ik vogels fotografeer. Het was me wel iets op die twee uur. 10 verschillende soorten vogels. Ik mag van geluk spreken. Dank u om de reactie. Doet me deugd om van kenners te horen dat het niet voor niks is geweest.
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
prachtig van pose, belichting en BG
mogen we weten waar die foto's genomen zijn want het ziet er daar fantastisch uit
Ik ben uitgenodigd geweest bij een vriend in zijn privé hut. Het was mijn eerste vogel shoot ever. Na met materiaal opgezet te hebben begon het feest. Wist nog niet waar ik eerst moest kijken lol. Zoveel soorten. De hut is zo opgesteld dat het licht op die plek viel en dus vanachter de hut kwam. Hij heeft dat zeer goed bekeken om ze daar te plaatsen.
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik dacht het al dat het uit een vogel hut was , de iedeale plaats om soorten vogels te fotograferen die je anders onmogelijk of toch zeer moeilijk van zo dicht kan bereiken ,heb ik ook ooit eens gedaan ,maar met die sneeuw nu en winterse toestanden krijg je natuurlijk veel meer bezoek .
knappe foto Pascal
Comment