Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
prachtige foto met heel wat inhoud
toch 2 opmerkingen : er is daar iets wits aan de snuit van het lieve dier dat mocht weggewerkt worden en die handtekening had alleen nog erger gekund op zijn voorhoofd of op de lamp. Ik vermoed dat u dit moedwillig hebt gedaan om te verhinderen dat iemand hier met u foto gaat lopen, maar besef dat de tegenpartij dit wel beledigend vindt.
nb : lees eens het reglement voor deze rubriek. De baas is daar nogal strikt in.
prachtige foto met heel wat inhoud
toch 2 opmerkingen : er is daar iets wits aan de snuit van het lieve dier dat mocht weggewerkt worden en die handtekening had alleen nog erger gekund op zijn voorhoofd of op de lamp. Ik vermoed dat u dit moedwillig hebt gedaan om te verhinderen dat iemand hier met u foto gaat lopen, maar besef dat de tegenpartij dit wel beledigend vindt.
nb : lees eens het reglement voor deze rubriek. De baas is daar nogal strikt in.
Mijn excuses, bij nader inzicht mag er slechts 1 topic, ik dacht 3.
en ja, de foto laad ik op via flickr, en daar kan ik moeilijk eentje op plaatsen zonder logo
Is niet specifiek naar dit forum toe, dit zijn de foto's die ik online zet, de klant krijgt de originele high res zonder logo.
Ik verwijder de andere twee
Alsook bedankt voor de opmerking voor het wit aan de snuit, was me nog niet opgevallen
Mooi gedaan zo met dat lampje erbij
De toegevoegde blur rondom is mss net iets té om mooi te zijn
Het wit aan de snoet is gewoon grijs haar, heb je wel meer bij iets oudere honden (en mensen)
En inderdaad maar één topic per dag maar in dat ene topic mogen wel drie foto's staan ;-)
Zelf kan je geen topics verwijderen, daarvoor moet je een mod contacteren en dat doe je door op het uitroepingsteken te klikken onderaan je openingspost
Oorspronkelijk geplaatst door Tails-of-LifeBekijk bericht
Ik vind niet terug hoe ik de andere 2 kan verwijderen
maakt me niet uit. Ik vermeldde het enkel omdat ik in den beginne ook eens meerdere beelden postte en daar door de organisatoren op werd terechtgewezen. Best te vermijden hé ?
Comment