Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn hartendief
Collapse
X
-
-
-
Re: mijn hartendief
Leuk, alleen nog een borstelsteel en ...
Had leuker en vooral mooier geweest indien de ogen zichtbaar waren, is uiteraard dan ook moeilijker
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Sieg,
Is 1 foto van een reeks van 5:
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLeuk, alleen nog een borstelsteel en ...
Had leuker en vooral mooier geweest indien de ogen zichtbaar waren, is uiteraard dan ook moeilijker
grts
Sieg
Comment
-
-
Raf,
is mijn maltezerke
zie vorig bericht (bij sieg) daar zie je de reeksOorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk berichtWat moet dat voorstellen..??
Groeten,
Raf
Comment
-
Leuk en gedurfd om zo in beeld te brengen. Misschien had je er beter een drieluik van gemaakt in 1 foto. De vierde foto waar hij zo ligt en kijkt vind ik heel mooi.
Comment
-
-
Evelyn
dit is het wat ik ervan maakte
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtLeuk en gedurfd om zo in beeld te brengen. Misschien had je er beter een drieluik van gemaakt in 1 foto. De vierde foto waar hij zo ligt en kijkt vind ik heel mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk bericht
Doch zou ikzelf gezorgd hebben dat het zwart bij alle opnames gelijk is, nu valt vooral twee en vijf heel hard op door het niet volledig zwart zijn van achtergrond
Daardoor ook dat je de aflijning kan zien bij allen maar valt vooral op bij degene die ik hier vermeldde
Tevens zie je bij sommige de onder en achtergrond en dan weer bij andere niet
Kleine moeite om alles even gelijk te trekken en zal veel properder en afgewerkt ogen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Sieg, thx voor het opmerken.
Heb het verandert:
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIs een mooie en leuke compilatie
Doch zou ikzelf gezorgd hebben dat het zwart bij alle opnames gelijk is, nu valt vooral twee en vijf heel hard op door het niet volledig zwart zijn van achtergrond
Daardoor ook dat je de aflijning kan zien bij allen maar valt vooral op bij degene die ik hier vermeldde
Tevens zie je bij sommige de onder en achtergrond en dan weer bij andere niet
Kleine moeite om alles even gelijk te trekken en zal veel properder en afgewerkt ogen
grts
Sieg
Comment
-
-
Voor mij met grote voorsprong nr 4....daar had ik tenminste door over wat of wie het ging....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtVoor mij met grote voorsprong nr 4....daar had ik tenminste door over wat of wie het ging....
Groetjes
Freddymijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
Comment