Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De groene volledig egale achtergrond vind ik jammer. Zo lijken de voor de rest fantastische foto's leerprentjes voor kleuters. Wat is dit? Een vogel. Kan je geen andere achtergrond tevoorschijn toveren? Dan worden deze leerprentjes grandioze foto's.
Wat zijn het toch prachtige vogels die Boomvalken. Zeker richting Nederland gereden..?? :-)
Toch straf dat die totaal niet schuw zijn..
Beide mooi hoor,
Zijn ondertussen al zeer gekende vogels, inderdaad eigenaardig dat die helemaal niet schuw zijn
Ze zijn dan ook uiteraard vanuit het nest al gewend aan fotografen hé, facebook staat er vol van en steeds op dezelfde minder mooie paaltjes
Staan er in ieder geval prima op Johan
Amaai weer zo twee mooie foto's...ik heb ze al wel ooit eens voorbij zien vliegen...maar die zijn razend snel...
Op paaltje mocht ik ze nog niet begroeten...
Volgens mij was je er niet eens zo ver vanaf...
Topbeelden Johan...
Comment