Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Guard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Guard

    150 mm met 1.4 convertor, crop 2, helemaal uitgezoomd (= 420mm full frame), uit de hand gefotografeerd.
    F5.6 ISO200 1/200
    Heeft waarschijnlijk wat bewegingsonscherpte veroorzaakt, maar ook beetje onscherpte van het onderwerp wegens automatisch focusseren (keuze van scherpstelpunt). Ik had uiteraard de DoF en ISO kunnen vergroten maar de plaats waar hij zat was vrij donker en ik had wat schrik voor ruis.
    Ik trachtte dichter te komen maar … dan was de vogel gaan vliegen (letterlijk).
    Omdat de foto naar mijn mening een bijzonder kleurenpatroon vertoont vind ik hem toch de moeite om hem te laten beoordelen.


    [IMG]Guard by Raoul Heremans, on Flickr[/IMG]
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

  • #2
    Re: Guard

    Je hebt gelijk,
    De kleuren zijn prachtig.

    --
    mlap.
    T.T.

    Comment


    • #3
      Re: Guard

      De treurwilg zet de toon. Ik zou er links en boven nog iets afsnijden zodat de groene schijn bijna het hele plaatje vult
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Guard

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        De treurwilg zet de toon. Ik zou er links en boven nog iets afsnijden zodat de groene schijn bijna het hele plaatje vult
        Valt zeker te overwegen. Bedankt.
        Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
        www.pixeldude.be
        www.flickr.com/photos/139672558@N07

        Comment


        • #5
          Re: Guard

          scherpte is niet meer nodig tegenwoordig... de kleuren zijn zeker te geforceerd maar... ieder zijn meug zeker
          nikon coolpix s9100

          Comment

          Working...
          X