Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bijzondere foto maar ik heb er in dit jaarlijks terugkerende genre naar mijn smaak al veel mooiere gezien. Er schort volgens mij duidelijk iets met de oplichting van het hert. Misschien met een ovaal in Lightroom lichter gemaakt maar niet echt gelukt?
Bijzondere foto maar ik heb er in dit jaarlijks terugkerende genre naar mijn smaak al veel mooiere gezien. Er schort volgens mij duidelijk iets met de oplichting van het hert. Misschien met een ovaal in Lightroom lichter gemaakt maar niet echt gelukt?
ben blij dat U er al mooiere hebt gezien, ander was het voor mij afgelopen met fotograferen... OT : de kop van een edelhert is lichter/witter van kleur dan de rest van zijn lichaam...de rest van de "oplichting" rond zijn kop zijn dampen van het uitademen...
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
ben blij dat U er al mooiere hebt gezien, ander was het voor mij afgelopen met fotograferen... OT : de kop van een edelhert is lichter/witter van kleur dan de rest van zijn lichaam...de rest van de "oplichting" rond zijn kop zijn dampen van het uitademen...
Is het origineel dan misschien toch niet mooier? Er zit sowieso wel een heel goede sfeer in.
Comment