Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Broederliefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Broederliefde

[IMG]Brother love by Raoul Heremans, on Flickr[/IMG]

Ik heb de grondbeginselen van bewerkingsprogramma's onder knie maar ben nog leek in de echte fijntuning. De achtergrond van het beeld is verwijderd maar over de contouren ben ik niet tevreden. Ik gebruik Affinity en LR. Zou de pentool een betere tool zijn of hoe zouden jullie dat aanpakken?
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

Re: Broederliefde

Ik heb wat aan het opzoeken geweest en de acties 'grow/shrink' van Affinity in combinatie met een geschiktere achtergrond levert in mijn ogen een beter resultaat op.
    [IMG]P8141790-6-flipped by Raoul Heremans, on Flickr[/IMG]
    www.pixeldude.be

Comment

Aparte soort is het toch, leuk om te zien
      Er zit enorm veel ruis in de opname, msschien kan je dat allereerst oplossen en dan beginnen verder werken

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Aparte soort is het toch, leuk om te zien
        Er zit enorm veel ruis in de opname, msschien kan je dat allereerst oplossen en dan beginnen verder werken

grts
        Sieg
        Bedankt voor de reactie. Welke ruis? Ik zie niet zo direct ruis, maar dat is wellicht mijn onkunde. Maar misschien is het het vel van de naaktkatten die dat doet vermoeden, ze hebben immers minuscuul kleine haartjes, beetje doezelig.
        www.pixeldude.be

Comment

Working...
        X