Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vandaag heb ik mijn dag niet
Collapse
X
-
-
Re: Vandaag heb ik mijn dag niet
Mooi op een tak. Wel een dikke censorvlek boven tegen de rand.
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk berichtMooi op een tak. Wel een dikke censorvlek boven tegen de rand.
JohanHet leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk berichtMooi op een tak. Wel een dikke censorvlek boven tegen de rand.
Johan"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
Inmiddels achter grote pc gekropen. De opname is gemaakt met de 120-300mm plus een 1.4 extender op de stand 420 mm.
Met het blote oog kan ik het niet goed ontdekken, maar er zit onmiskenbaar een (sensor)vlek op dezelfde plek bij vergelijkbare opnames rond dezelfde datum.
Toch nog maar eens een swab over de sensor heen halen.
Bedankt, Johan, voor je assisterend arendsoog!"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Weer knap deze vogel in een natuurgetrouwe omgeving weten weer te geven Dushi...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mijn ogen zijn zeker bij de slechtste van BD.
Maar mijn scherm is wel super goed !!!
Wat helpt om sensor vlekken te vinden in het beeld is. tijdelijk omzetten naar zwart wit en dan heel veel contrast toevoegen.
Dat is een kleine ingreep in PS en zo makkelijk.
Ge ga verschieten hoeveel sensor vlekken er zijn.
Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk berichtMijn ogen zijn zeker bij de slechtste van BD.
Maar mijn scherm is wel super goed !!!
Wat helpt om sensor vlekken te vinden in het beeld is. tijdelijk omzetten naar zwart wit en dan heel veel contrast toevoegen.
Dat is een kleine ingreep in PS en zo makkelijk.
Ge ga verschieten hoeveel sensor vlekken er zijn.
Johan
[IMG]dust by Dushi Beldig, on Flickr[/IMG]"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
Comment