Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
An eye for an eye
Collapse
X
-
[Showcase] An eye for an eye
Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07Labels: Geen
-
-
Re: An eye for an eye
makabere en verrassende shot. Speciaal, ook de weerspiegeling van de omgeving in de pupil. Maar deze foto krijg je niet verkocht aan de eigenaar van de kat.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Overgang van scherp naar onscherp is te bruusk - daarom komt het niet echt natuurlijk over denk ik
Maar heel knap van idee
Ik zou het andere halve oog ook weglaten - evt een wazige rand zodat de poes met 1 oog om het hoekje kijkt
Je bent niet zichtbaar in de reflectie ?
Petermijn website : klik
Comment
-
Ik krijg het toch wel verkocht ... ik ben de eigenaar van de katLast edited by PixelDude; 30 juli 2018, 09:55.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtOvergang van scherp naar onscherp is te bruusk - daarom komt het niet echt natuurlijk over denk ik
PeterHet leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtIk ben van mening dat juist deze bruuske overgang het effect creëert dat ik wens. Zoals hier al gezegd is het makabere, het verrassende dat de aandacht trekt. Een zachtere 'natuurlijke' overgang had een eerder klassieke foto opgeleverd.
Echter ik vind het concept niet werken. De hele linker onscherpe helft draagt niet echt veel bij (ik zie een onscherpe kat - waarom een kat ?), en het oog is overgefotoshopt
Not my cuppa-tea.
YMMV
.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
Bedankt Nerdifant voor de eerlijke commentaar. Ik zal je cuppa-tea dan wel zelf opdrinken.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtBedankt Nerdifant voor de eerlijke commentaar. Ik zal je cuppa-tea dan wel zelf opdrinken.
YmmvDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtIk had de omgekeerde variant geprobeerd: Het gezicht van de kat scherp en het oog onscherp ...
YmmvHet leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
Comment
Comment