Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De hond staat er mooi op.
Ik zie wel een storend logo midden in het beeld.
Ja snap ik, maar doe ik omdat ik al vele keren gehad heb dat mijn foto's overgenomen worden en dan gewoon gecropt worden zodat het logo uit het beeld is...
Vandaar dus midden in het beeld.
Ja snap ik, maar doe ik omdat ik al vele keren gehad heb dat mijn foto's overgenomen worden en dan gewoon gecropt worden zodat het logo uit het beeld is...
Vandaar dus midden in het beeld.
Ik begrijp je zorg, maar wat als het logo gewoon verwijderd wordt?
Met PS is dit niet zo moeilijk, lijkt me.
Misschien kan TinEye een hulp zijn.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
mooie opname. De beperkte scherptediepte vind ik prachtig. De kleur van de tarwe vind ik minder passend.
wil je echt vermijden dat men je foto gebruikt, dan zou ik het logo pal op de snuit van het dier zetten (:>) of : de foto's niet publiceren.
Ik vind dat hondenportret prachtig gelukt in alle opzichten. Vooral als je op Flickr gaat kijken komt die goed tot zijn recht.
Maar dat logo stoort inderdaad geweldig. Misschien zijn er betere oplossingen maar als je op internet iets plaatst heb je altijd veel kans dat er intellectuele diefstal gebeurt. Via internet bereik je veel mensen maar daar zitten natuurlijk ook minder eerlijke tussen. En wat je ook doet, ze zijn je steeds een stapje voor.
grts,
Raf.
Comment