Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi actiebeeld. Kun je gemakkelijk bij die wilde paarden geraken en is dat niet gevaarlijk?
Ik wist niet dat er in Holland ook gebieden zijn waar wilde paarden vrij rondlopen. Iets zoals de Camargue?
grts,
Raf.
Heel mooi actiebeeld. Kun je gemakkelijk bij die wilde paarden geraken en is dat niet gevaarlijk?
Ik wist niet dat er in Holland ook gebieden zijn waar wilde paarden vrij rondlopen. Iets zoals de Camargue?
grts,
Raf.
Nog niet gehoord van de Oostvaardersplassen? Veel positiefs valt daar niet over te zeggen, in de winterperiode liggen de paarden daar te sterven van de honger, in de zomer is er nauwelijks genoeg gras om ze allemaal te voeden.
Daar had ik nog niet van gehoord. Waarschijnlijk te dicht bij huis.
Bij nationale parken denken we direct aan de USA of Zuid-Afrika.
Zal de nationale parken van onze noorderburen eens moeten bezoeken.
Speciaal beeld dat me doet denken aan de paarden van Picasso (Guernica) of Dali. Waren die aan het vechten? Knap vastgelegd in elk geval.
Raf.
Bij deze dan proficiat met je HOF. Alhoewel het mijn persoonlijke mening is dat er wel een en ander schort aan deze foto. Beetje flets van kleur, scherpte is ook niet bepaald aanwezig.
Proficiat met je HOF plaat Johan...als ik de commentaar van evelynvancky lees dan moet ik toch een beetje volgen....vooral fletse kleuren en niet de scherpte die we van jouw gewend zijn....niettemin een fantastische actie plaat....en wij zijn wij eh....
Comment