Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo!
Ik vind deze ongelooflijk mooi.
Zowel de pose, als de schitterende kleuren in deze mysterieuze groene gast.
Met zo een foto kom je niet in de Hof, maar in de zevende hemel.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Dit is een hele mooie Freddy. Hoe kun je die zo goed vastleggen? Bij ons zitten er de laatste jaren zeer veel groene spechten maar als ik ook maar iets dichter dan 50 meter kom zijn ze al weg.
grts,
Raf.
Dit is een hele mooie Freddy. Hoe kun je die zo goed vastleggen? Bij ons zitten er de laatste jaren zeer veel groene spechten maar als ik ook maar iets dichter dan 50 meter kom zijn ze al weg.
grts,
Raf.
Is idd moeilijk te benaderen raf...Deze is dan ook gemaakt vanuit een schuilhut...
Heb ze ook al wel eens in mijn eigen tuin weten te shotten vanop een tiental meter vanuit een pergola...
Comment