Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi standpunt Eddy, de Fuut staat er goed scherp op
Apart om deze eens te zien tussen de bladeren en bloemen van de Gele Plomp
ps weet je eigenlijk Eddy dat er in jouw opnames nooit een kleurprofiel is toegewezen ?
Doordat je dat niet doet zal op vele schermen de opname te rood tonen en dus eigenlijk niet zoals jij het wilt laten zien.
Dus eigenlijk zou je altijd een srgb profiel aan de opname moeten hangen voor gebruik op het net.
Was gewoon even ter info ;-)
Heel mooi standpunt Eddy, de Fuut staat er goed scherp op
Apart om deze eens te zien tussen de bladeren en bloemen van de Gele Plomp
ps weet je eigenlijk Eddy dat er in jouw opnames nooit een kleurprofiel is toegewezen ?
Doordat je dat niet doet zal op vele schermen de opname te rood tonen en dus eigenlijk niet zoals jij het wilt laten zien.
Dus eigenlijk zou je altijd een srgb profiel aan de opname moeten hangen voor gebruik op het net.
Was gewoon even ter info ;-)
grts
Sieg
Dag Sieg,
bedankt voor je reactie.
ik sluit wel degelijk srgb profiel in (omzetting via opslaan voor web in ps cc)
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Dag Sieg,
bedankt voor je reactie.
ik sluit wel degelijk srgb profiel in (omzetting via opslaan voor web in ps cc)
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet
mvg
Eddy
Eigenaardig dan toch Eddy, toch zal er iets verkeerd gaan hoor
Heb even de opname geopend in FF en tevens geopend in PS, beiden op mijn scherm
Daarvan een printscreen gemaakt om het duidelijk te kunnen laten zien wat ik eigenlijk bedoel
Eigenaardig dan toch Eddy, toch zal er iets verkeerd gaan hoor
Heb even de opname geopend in FF en tevens geopend in PS, beiden op mijn scherm
Daarvan een printscreen gemaakt om het duidelijk te kunnen laten zien wat ik eigenlijk bedoel
grts
Sieg
Sieg, ik wou zeker niet aan je woorden twijfelen hoor... maar ik begrijp het echt niet... zal proberen deze avond eens na te zien wat het probleem is, want het is me duidelijk dat er een probleem is.
Bedankt al alleszins.
mvg
Eddy
Comment