Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Sieg; Er was inderdaad wat overhangend gras dat ik met opzet in de compositie heb gewerkt. Ik heb ook foto's waarbij ik dit niet gedaan heb. Misschien post ik die ook wel eens
@Sieg; Er was inderdaad wat overhangend gras dat ik met opzet in de compositie heb gewerkt. Ik heb ook foto's waarbij ik dit niet gedaan heb. Misschien post ik die ook wel eens
ik volg Johan ook even ivm Flickr (misschien goed alternatief?
Foto vind ik zeer geslaagd!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
De beeldkwaliteit is slecht omdat Flikker de grootte van het bestand verkleind.
Ik gebruik mijn eigen webruimte al een hele tijd dus met een goed alternatief kan ik niet helpen.
Maar ze bestaan zeker. Vroeger was photobucket veel gebruikt maar die zijn ook niet interessant meer naar het schijnt.
Als je er zelf voor zorgt dat je beeld op flickr ook 1024px is aan langste kant dan is dit volgens mij de kwaliteit identiek.
Als je op flickr zelf groter post en gaat reduceren om voor BD naar 1024px te gaan passeer je door een verkleinmechanisme dat je niet in de hand hebt.
Zou het kunnen dat dit de reden is ?
Peter
Als je er zelf voor zorgt dat je beeld op flickr ook 1024px is aan langste kant dan is dit volgens mij de kwaliteit identiek.
Als je op flickr zelf groter post en gaat reduceren om voor BD naar 1024px te gaan passeer je door een verkleinmechanisme dat je niet in de hand hebt.
Zou het kunnen dat dit de reden is ?
Peter
Klopt volledig Peter, zelf de verkleining thuis doen en niet overlaten aan een host is de beste oplossing
Comment