Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een klein stukje
Collapse
X
-
[Showcase] Nog een klein stukje
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."Labels: Geen
-
-
Re: Nog een klein stukje
Mooie opname hoor en een knappe pose van de vogel
Het zou mooier zijn als je de opname thuis zelf verkleint naar 1024px langste zijde en deze hier dan toont
Dat komt alleen maar je kwaliteit ten goede, het verkleinen overlaten aan BD (met die gele balk) of aan Flickr geeft verlies in scherpte en kwaliteit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname hoor en een knappe pose van de vogel
Het zou mooier zijn als je de opname thuis zelf verkleint naar 1024px langste zijde en deze hier dan toont
Dat komt alleen maar je kwaliteit ten goede, het verkleinen overlaten aan BD (met die gele balk) of aan Flickr geeft verlies in scherpte en kwaliteit
grts
Sieg"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
Mooie foto ! Ik ben er in de USA ook al eens mee bezig geweest en dit is zeker niet gemakkelijk.
Ze hangen maar een fractie van een seconde stil.
Ook ik volg Siegfried ivm het verkleinen.
Nu is hij niet scherp genoeg.
Johan
Comment
-
Daar kunnen wij enkel van dromen....prachtige vogel..
Groetjes
Freddy
Comment
-
Prachtfoto die volledig tot zijn recht komt wanneer je die in Flickr gaat bekijken (en uitvergroten).
Heel mooie pose en idd waarschijnlijk heel veel geduld voor nodig.
Persoonlijk vind ik de laatste die je op Flickr gepost hebt (waar de kolibri nectar uit de bloemen haalt) nog beter.
grts,
Raf.Last edited by muesli; 19 mei 2018, 21:22.
Comment
-
-
Knap Dushi
Ben wegens tijdgebrek enkele maanden niet meer actief op BD en WFC
Zeker tot later
Mvg
FrancisAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
Comment
Comment